20 aprilie 2012

Gand catre tine...

   Uneori am impresia ca trebuie sa trecem prin tristete si tot genul de incercari doar ca sa realizam fericirea clipelor pe care le-am trait candva cu cei dragi, pentru ca de altfel nu o sa avem cum sa le aflam pretul...
   L-am cunoscut in 2011, mai... Il urmaresc din 10.10.10 fara ca macar sa o fi facut intentionat, dar perpetuu am fost dominata de senzatia ca ne stim de-o viata, pentru ca ne completam perfect - cand eu sunt precum marea bulversata de furtuni, el stie sa ma linisteasca asa cum nimeni altul n-a stiut...
   Se zice ca lucrurile cu adevarat importante se intampla mai greu... Asa a fost si in cazul nostru, din motiv ca a fost necesar sa trecem in timp prin anumite experiente, pentru ca in final sa fim impreuna. Acum suntem micuti, avem 3 luni, abia incepem sa crestem. Desi nu prea sunt de acord cu ideea de a masura relatia in luni, ani, ci in trainicia legaturii care se formeaza intre noi, momente unice, sentimente frumoase...
   Datorita tie, am avut parte de 3 luni pline de cele mai deosebite trairi si am invatat ca dragostea adevarata ne ia pe aripile ei doar o singura data in viata. Ma simt cea mai norocoasa femeie din lume ca mi-a fost dat sa te-ntalnesc si sa te am alaturi atat la greu, cat si la bine. Esti intruchiparea visului meu - cel mai tandru, dulce, curajos si puternic barbat! Te iubesc enorm pentru felul in care stii sa gasesti solutie din orice situatie, pentru faptul ca-ti reuseste superb sa ma faci sa zambesc zilnic, pentru caldura imbratisarilor tale si pentru fiorii care-mi alearga prin tot corpul, pentru privirile pe care le nascocesti mereu noi, ochii in care ma pierd si ma regasesc de atatea ori... Te iubesc cu fiecare milimetru din mine pentru ceea ce esti si pentru ceea ce sunt si eu alaturi de tine! Si-ti multumesc ca ai stiut sa ma faci sa cred in tine, in noi, in viitorul nostru, si pentru tot efortul pe care-l faci ca sa poti stapani nebunia din mine, si pentru faptul ca stii sa ma tii cand vreau sa fug si sa m-ascund de tine.
   Esti tot ceea ce mi-am dorit, sau poate mai mult de atat... Si vreau ca ceea ce ne uneste sa infloreasca mereu. Sper sa te pot face fericit, pentru ca meriti.





   Te-am cunoscut in 2011, mai... Dar te-am iubit si te iubesc de-o viata...


2 comentarii:

  1. Superb... te citesc pt ca imi place enorm ceea ce scrii.. sper sa revii cit de curind cu noi postari!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Tare frumoşi sunteţi împreună şi ştii ce se mai spune? If it's complicated, then it's worthwhile. ;)

    RăspundețiȘtergere

Search