27 noiembrie 2009

Ieri era un vis... astăzi e doar scrum...



O privire nevinovată aruncată pe furiș... O sclipire de fericire reflectată în roua dimineții chiar din prima clipă în care mi-a fost dat să te cunosc... Emoții... Un zâmbet sincer... O primă atingere șovăitoare... O îmbrățișare plină de căldură și afecțiune... Destăinuiri rostite cu buzele tremurânde... Fiori... Pasiune... Iluzii coapte... Bătăi de inimă tot mai intense... Un amalgam de sentimente pure... Și-un singur vis - nimic să nu ne mai despartă...

Îți mai amintești? Era frumos, poate prea frumos ca să dureze... Acum totul e altfel... Rătăcesc printre ruinele de gânduri și promisiuni deșarte... Privirea care vibra de fericire atunci când îți zăream chipul, astăzi e goală și întunecată... Sufletul suspină în tăcere... Singurătate... Nesiguranță... Timiditate... Toate își lasă amprenta asupra mea...

Nu mai vreau să visez... De ce aș face-o, dacă nu te mai am pe tine? Nu mai am curaj... Nu am ambiție... Nu-mi ajung puteri ca să înfrunt lumea... Încerc să mă ridic... Ascund nehotărârea și tristețea care-mi mistuie ultimul licăr de speranță... Schițez pe față un zâmbet fals, dar nu rezistă prea mult timp... Nu pot să mă prefac... Nu sunt actriță...

De ce s-a spulberat totul? De ce-a rămas doar scrum în urma ta? De ce mă chinuie amintirile? Am prea multe întrebări și prea puține răspunsuri...

Și totuși încă mi-e dor... Ajută-mă să cred din nou în tine...

3 comentarii:

  1. Timpul, indiferenta, relaxarea, egoismul, plictiseala, rutina..desi e iar timpul...toate acestea ne

    face sa uitam...sa treaca...sa se stearga orice..chiar si acele sentimente pure care iti taiau

    respiratia...chiar si acelea prietenii care iti pareau vesnice sau chiar si momentele de fericire

    sau tristete care iti parea ca le vei avea in memorie toata viata, iar cind incerci sa-ti

    reamintesti de acele momente la un pahar de alcool intr-o clipa de melancolie iti dai seama ca nu

    mai vezi nimic decit mici rupturi din acele momente...

    te trezesti in fiecare dimineata si vezi ca a mai trecut o zi, o noapte, o ora si inca un minut iar

    viata merge inainte...apar oameni noi...alte probleme...alte preocupari si alte vise...

    la moment insa iti pare ca vei trai toata viata cu acest sentiment de singuratate si tristete ca

    totul s-a sfirsit..ca nu mai are sens nimic si ca nimeni altcineva n-a mai suferit si n-a mai

    simtit aceliasi retrairi pe care le ai tu acum...

    problema ta e ca esti orbita de acel sentiment uneori fals al dragostei..sau a indragostirii...n-o sa treaca mult timp si iti vei da seama ca a fost doar o gluma..poate o prostie..sau poate intradevar un sentiment pur de la care n-a mai ramas nimic...vei deveni iarasi libera de acel sentiment si gata pentru altul..mai puternic si mai curat...

    lasa sa treaca timpul..priveste doar inainte si arde toate puntile in spatele tau...nu te mai uita in trecut si incearca sa mergi..sa visezi..sa creezi ...

    comunicarea...comunicarea iti va aduce noi posibilitati si iti va arata noi drumuri..noi vise si noi oportunitati de care vei fi si mai fericita ..mai multumita...iar timpul le va aranja pe toate..

    RăspundețiȘtergere
  2. @anonim -> Iti multumesc.

    @stii tu -> Chiar nu ma asteptam sa postezi un astfel de comentariu la mine pe blog. M-ai ajutat sa las in urma starile ce ma incercau recent si sa privesc altfel lucrurile ce mi s-au intamplat. Apreciez gestul tau!

    RăspundețiȘtergere

Search