15 noiembrie 2009

Plutesc

În câteva ore începe rutina mea zilnică - trezirea devreme, ambuteiaje, facultate, teme, stres, oboseală, iar eu nu-mi pot reveni nicicum. Mă simt pierdută între timp și spațiu; nu sunt atentă la ceea ce se întâmplă în jur, de parcă nimic nici nu m-ar interesa... Cred că de vină e acea mini vacanță neașteptată, care ne-a fost oferită de către administrația universității, pentru că ea mi-a întrerupt regimul. Pe parcursul întregii săptămâni am făcut doar ceea ce am vrut: lecturi, plimbări, filme, shopping și ieșiri cu prietenii. Acum însă ar fi trebuit să mă reorientez asupra studiilor, doar că nu știu cum aș fi capabilă să o fac... Până și piesa pe care o ascult, mă face să visez cu ochii deschiși. Mă văd deja hoinărind undeva pe străzile New York-ului, admirând clădirile și vitrinele magazinelor, vizitând muzee, făcând poze... Păcat că e doar un simplu vis, deocamdată...

Vă las și vouă o mică parte din New York, iar eu o să încerc să-mi focusez atenția asupra cursului de statistică, fiindcă mâine trebuie să susțin un test.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Search